Здравейте колеги, преди малко закъсах, както си карах и колата буквално загуби обороти и си изгасна. Прибрах я с въже, закачих я с Мултискан и излиза грешка Р0340, как да разбера със сигурност дали е датчика или нещо по веригата, защото когато дам колата на контакт лампата ту си изгася, ту си оставя. Колата е АР 156 1,8 ТС. Благодаря Ви предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с датчик разпределителен вал
Collapse
X
-
Здравей колега,
ако колата изгасва като загрее и отново започне да пали като изстине - значи е датчик. Поне такива са симптомите за повреден датчик.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
-
Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщениеЗдравейте колеги, преди малко закъсах, както си карах и колата буквално загуби обороти и си изгасна. Прибрах я с въже, закачих я с Мултискан и излиза грешка Р0340, как да разбера със сигурност дали е датчика или нещо по веригата, защото когато дам колата на контакт лампата ту си изгася, ту си оставя. Колата е АР 156 1,8 ТС. Благодаря Ви предварителноAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеРазкачаш бобините. Вързваш колата на диагностика. Избираш отчитане на обороти на двигателя( щото ги дава датчика на коляновия вал). Въртиш ключа и гледаш показателите. Трябва да се променят плавно и да се задържат на едно ниво, около това на ниските обороти.
Comment
-
Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщениеЕ да но, аз питам за датчика на разпределителния вал, оборотите си ги чете от коляновия, а този датчик ми е на редAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеОт датчик на разпределителния вал твоята не трябва да гасне, а само да ти качи разхода приблизително двойно. Проверката му става с осцилоскоп.
Comment
-
Само да внимаваш с отвиването и завиването на шайбата при подмяна на датчика. Често се греши като се подкривява вътрешния ръб несъзнателно с неподходящ инструмент, а по него чете датчика, и датчика приключва за минути.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от yur4e Покажи съобщениеДа благодаря, но даже след смяната му, ми се случи неприятната случка да остана на пътя.В последствие се разбра че не е от датчика а кабела бил прекършен (на датчика).След запояването му всичко е наред.
Comment
Comment