Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчик разпределителен вал

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с датчик разпределителен вал

    Здравейте колеги, преди малко закъсах, както си карах и колата буквално загуби обороти и си изгасна. Прибрах я с въже, закачих я с Мултискан и излиза грешка Р0340, как да разбера със сигурност дали е датчика или нещо по веригата, защото когато дам колата на контакт лампата ту си изгася, ту си оставя. Колата е АР 156 1,8 ТС. Благодаря Ви предварително

  • #2
    Здравей колега,
    ако колата изгасва като загрее и отново започне да пали като изстине - значи е датчик. Поне такива са симптомите за повреден датчик.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
      Здравейте колеги, преди малко закъсах, както си карах и колата буквално загуби обороти и си изгасна. Прибрах я с въже, закачих я с Мултискан и излиза грешка Р0340, как да разбера със сигурност дали е датчика или нещо по веригата, защото когато дам колата на контакт лампата ту си изгася, ту си оставя. Колата е АР 156 1,8 ТС. Благодаря Ви предварително
      Разкачаш бобините. Вързваш колата на диагностика. Избираш отчитане на обороти на двигателя( щото ги дава датчика на коляновия вал). Въртиш ключа и гледаш показателите. Трябва да се променят плавно и да се задържат на едно ниво, около това на ниските обороти.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Ебаси, като гледам по тема на седмица за тоя смотан датчик, явно си е консуматив. На следващата алфа още на следващия ден ще го сменя ей така профилактично, че и аз си изпатих, поне да ми е мирна главата като тръгна на дълъг път.


        Comment


        • #5
          И аз имам проблем със същия датчик. Проверих всичко възможно по веригата. Утре ще има смяна на датчик и презацепване на ангренаж.
          Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Разкачаш бобините. Вързваш колата на диагностика. Избираш отчитане на обороти на двигателя( щото ги дава датчика на коляновия вал). Въртиш ключа и гледаш показателите. Трябва да се променят плавно и да се задържат на едно ниво, около това на ниските обороти.
            Е да но, аз питам за датчика на разпределителния вал, оборотите си ги чете от коляновия, а този датчик ми е на ред

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
              Е да но, аз питам за датчика на разпределителния вал, оборотите си ги чете от коляновия, а този датчик ми е на ред
              От датчик на разпределителния вал твоята не трябва да гасне, а само да ти качи разхода приблизително двойно. Проверката му става с осцилоскоп.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                От датчик на разпределителния вал твоята не трябва да гасне, а само да ти качи разхода приблизително двойно. Проверката му става с осцилоскоп.
                Лампата на инжекциона светна, карах около 7-8км и буквално огасна в движение, оборотите паднаха и...... Спря. При опит да запаля запалва с много въртене работи 10секунди на около 2 цилондара с адско тресене и гасне

                Comment


                • #9
                  Само да внимаваш с отвиването и завиването на шайбата при подмяна на датчика. Често се греши като се подкривява вътрешния ръб несъзнателно с неподходящ инструмент, а по него чете датчика, и датчика приключва за минути.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Господа, ако след смяна на датчика на коляновия вал, познатите симптоми си останаха, дали да се смени и другия.?
                    Last edited by yur4e; d.m.y г., 18:03.

                    Comment


                    • #11
                      По-скоро си за диагностика.


                      Comment


                      • #12
                        Да благодаря, но даже след смяната му, ми се случи неприятната случка да остана на пътя.В последствие се разбра че не е от датчика а кабела бил прекършен (на датчика).След запояването му всичко е наред.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от yur4e Покажи съобщение
                          Да благодаря, но даже след смяната му, ми се случи неприятната случка да остана на пътя.В последствие се разбра че не е от датчика а кабела бил прекършен (на датчика).След запояването му всичко е наред.
                          Някой бях предупредил за такава възможност, имаше наскоро такава тема

                          Comment


                          • #14
                            Другия път ще се чете по-внимателно.

                            Comment


                            • #15
                              за триене
                              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                              Comment

                              Working...
                              X